PINYA - Měníme způsob, jakým firmy řídí své lidské zdroje.
Jsme parta nadšenců s vášní pro digitalizaci a jasnou vizí změnit způsob, jakým firmy řídí své lidské zdroje. Proto vyvíjíme personální software 🍍, který zjednodušuje a zefektivňuje každodenní HR procesy.
Díky řadě šikovných funkcí usnadní práci a uvolní ruce nejen personalistům a manažerům, ale i dalším kolegům, kteří tak mohou získat více času na důležitější úkoly.
Našim cílem je vyvíjet intuitivní, flexibilní a především user-friendly HR software, který bude vyhovovat jak malým, tak i středním a velkým podnikům. Proto nám dnes věří již více než 100 společností.
S čím vám Pinya HR dokáže pomůže?
S Pinya HR vyřešíte všechny HR procesy během celého životního cyklu zaměstnance. Od evidence zaměstnaneckých dat, generování dokumentace a onboarding, přes schvalování absencí, evidenci majetku, školení, lékařských prohlídek až po hodnocení, manažerské přehledy, reporting, e-learning či whistleblowing.
Samozřejmostí je také mobilní aplikace. Seznam všech funkcí Pinya HR naleznete na našem
Co o nás říkají naši zákazníci?
Co vám Pinya HR přinese?
✔ Úsporu času
✔ Usnadnění práce
✔ Přehled a všechna data na jednom místě
✔ Zlepšení transparentnosti a podporu firemní kultury
✔ Čisté stoly, šuplíky a šanony 😉
Můžete se o tom přesvědčit sami a vyzkoušet demo verzi Pinya HR, která je na 14 dní zcela zdarma.